TAIPUMUSKOE- KURSSI

Länsi-Pohjan Noutajakoirayhdistys järjestää jäsenilleen noutajien taipumuskoe -kurssin. Kurssilla käydään läpi taipumuskokeen kulku ja harjoitellaan kokeen osioita dummylla ja riistalla.

Kurssikerrat

2.5. kurssin aloitus+nouto

8.5. haku

15.5. jälki

22.5. vesityö

29.5. kertausta

4.6. möllitaipparit

Harjoituskerrat pidetään Särkijärven ympäristössä, Maksniemen Holstinharjulla. 8.5. harjoituskerta aloitetaan klo 18.00, kaikki muut harjoituskerrat aloitetaan klo 17.00.

Ilmoittautumiset kurssille 19.4.2024 mennessä osoitteeseen nt.mikkonen@gmail.com. Kerro ilmoittautuessasi osallistuvan ohjaajan nimi, koiran nimi, rotu ja ikä.

Tieto kurssille pääsystä, tarkempi kurssiohjelma, sekä maksuohjeet tulevat sähköpostitse viikolla 17. Kurssille on paikkoja rajoitetusti. Kurssin hinta on 60€/koira.

Koiran perushallinta olisi hyvä olla kunnossa. Plussaa on, jos koira kantaisi jo dummya.

Kurssin vetäjinä toimivat Noora Mikkonen, Nelli Mikkonen, Mikko Alamommo, sekä muita seuran ohjaajia. Tiedustelut myös puhelimitse Mikko 050-576 7155.