Tapahtumat

Järjestämme noutajille rodunomaista koulutusta Kemissä lauantaina 4.6. ja sunnuntaina 5.6. Kouluttajaksi saamme ennakkoilmoituksesta poiketen WT ja A-koe tuomarinakin tunnetun Petteri Hirvosen.

Koulutukseen otetaan max 24 koirakkoa ilmoittautumisjärjestyksessä, etusijalla yhdistyksen jäsenet. Koulutus toteutetaan ryhmissä aamu-/iltapäivä. Osallistumismaksu jäseniltä 50€ ja ei-jäsenet 70€. Kuunteluoppilaat 10€.

Tässä koulutuksessa koiralla on oltava noudon ja noutamisen perusteet kunnossa. Sen on kyettävä ryhmämuotoiseen työskentelyyn, sekä tultava kutsuttaessa luokse. Jos olet epävarma koirasi tasosta ole yhteydessä niin mietitään asiaa yhdessä. Lämpimästi voimme suositella myös kuunteluoppilaan paikkaa josta saa monesti vinkkejä ja oppia huomattavan paljon.

Ilmoittautua voit osoitteeseen koulutus.lpny@gmail.com. Ilmoittautuessasi kerro koirasi nimi ja taso (alo, avo, voi), oletko jäsen ja toive päivästä jos toinen päivistä ei ehdottomasti käy. Yritämme ottaa toiveen huomioon ryhmiä kootessa. Voit myös ilmoittautua molemmille päiville. Ensisijaisesti kaikille jäsenille yksi paikka, jonka jälkeen myös toisen päivän toive ja vasta sitten ei-jäsenet. Ryhmät määräytyvät tarkemmin ilmoittautumisajan päätyttyä 15.5. Saat viikon 20 alkupuolella tarkemmat tiedot ajasta ja paikasta sekä maksuohjeet.

Tiedustelut Jonna Alamommo 040 592 4880 tai koulutus.lpny@gmail.com

Länsi-Pohjan Noutajakoirayhdistys järjestää jäsenilleen noutajien taipumuskoe -kurssin.

Kurssilla käydään läpi taipumuskokeen kulku ja harjoitellaan kokeen osioita dummylla ja riistalla, lisäksi pidämme möllitaipparit.

Kurssi kerrat

02.05. luento Kemin Jahti ja Kalamiesten toimitiloissa klo 17.30

04.05. nouto

09.05. haku

16.05. jälki

23.05. vesityöt

30.05. möllitaipparit

Maastoharjoitukset pidetään Särkijärven ympäristössä aina klo 17.30 alkaen.

Ilmoittautumiset kurssille 18.4.2022 mennessä osoitteeseen mikko.alamommo@gmail.com. Kerro ilmoittautuessasi osallistuvan ohjaajan nimi, sekä koiran nimi, rotu ja ikä. Tieto kurssille pääsystä, tarkempi kurssiohjelma, sekä maksuohjeet tulevat sähköpostitse viikolla 16. Kurssille on paikkoja rajoitetusti. Kurssin hinta on 60€/koira. Koiran perushallinta pitää olla kunnossa. Plussaa on, jos koira kantaisi jo dummya.

Kurssin vetäjinä toimivat Mikko Alamommo, sekä muita seuran ohjaajia. Tiedustelut myös puhelimitse Mikko 050-576 7155.

L-PNY VUOSIKOKOUS 15.3.2022 KLO. 18.00 SAVOTAN SANNI, KEMINMAA

Asialistalla mm. tilinpäätös ja vuoden noutajapalkitsemiset.

Tervetuloa jäsenet!