Jäsenasiat

Kaikissa jäsenyyteen liittyvissä asioissa voit ottaa yhteyttä jäsensihteeriimme Maarit Föhr maaritfohr(at)gmail.com tai puhelimitse 050-439 7116 (ei messenger ym. yhteydenottoja)

Kurssit, koulutukset sekä L-PNY jäsenryhmä fb:ssa on suunnattu jäsenillemme (myös kuunteluoppilaat kursseille) ,ellei tapahtumaa koskevassa ilmoituksessa erikseen mainita muuta. Lisäksi L-PNY:n järjestämiin kokeisiin on etusija jäsenillä. Kokeisiin on jäsenyyden oltava voimassa ennen ko. kokeen ilmoittautumisajan alkua. Lisätietoja voi tarvittaessa kysyä jäsensihteeriltä tai tapahtuman yhteyshenkilöltä.

Länsi-Pohjan Noutajakoirayhdistys ry (L-PNY) tarjoaa jäsenilleen erilaisia harrastusmahdollisuuksia, joista jokainen voi valita itselleen ja koiralleen parhaiten sopivan lajin. Järjestämme noutajille suunnattua peruskoulutusta, noutajien taipumus- ja metsästyskoekoulutusta, sekä metsästyskoirien jäljestyskoulutusta. Näyttelyharjoituksia pidetään tarpeen mukaan. Alkavat koulutukset ilmoitetaan tapahtumissa sekä facebook-ryhmästämme, jonne pääset liittymään lähettämällä pyynnön ryhmän ylläpidolle.

Tervetuloa mukaan!

Jäseneksi Länsi-Pohjan Noutajakoirayhdistykseen voit liittyä ottamalla yhteyttä jäsensihteeriimme Maarit Föhriin maaritfohr(at)gmail.com sähköpostitse. Ilmoita viestissäsi seuraavat asiat:

Varsinaisen jäsenen nimi, postiosoite, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite, jota voidaan käyttää myös laskutukseen. Ilmoita lisäksi haluatko liittyä samalla myös Suomen Noutajakoirajärjestön (SNJ) jäseneksi sekä mahdolliset perhejäsenet. Perhejäseneksi liitetään samassa ruokakunnassa oleva henkilö/henkilöt, jotka osallistuvat varsinaisen jäsenen lisäksi yhdistyksen järjestämille kursseille, koulutuksiin sekä kokeisiin.

Suomen Noutajakoirajärjestö ry on alueellisten noutajakoirayhdistysten kattojärjestö – lisätietoa www.snj.fi.  SNJ:n maksu sisältää 4 kertaa vuodessa ilmestyvän Suomen Noutajakoirajärjestön jäsenlehden Nuuskun.

JÄSENYYDEN HINNAT:

jäsentyyppi

liittymismaksu

L-PNY vuosimaksu

SNJ vuosimaksu

kokonaishinta

vuosijäsen

perhejäsen

Esimerkki:

Heikki haluaa liittyä jäseneksi sekä Länsi-Pohjan Noutajakoirayhdistykseen (L-PNY) että Suomen

Noutajakoirajärjestöön (SNJ). Heikki haluaa liittää mukaan myös perhejäseneksi Kaijan. Maksu muodostuu seuraavasti:

Liittymismaksu                                        Heikki                                      3€

L-PNY vuosijäsenmaksu                           Heikki                                 12€

SNJ vuosijasenmaksu                              Heikki                                  16€

L-PNY perhejäsenmaksu                          Kaija                                     4€

SNJ perhejäsenmaksu                              Kaija                                     1€

YHTEENSÄ                                                                                          36€

HUOM! Jäsen katsotaan eronneeksi ilman erillistä ilmoitusta, mikäli maksua ei ole suoritettu laskun eräpäivään mennessä. Jäsenyyden uusimisen yhteydessä laskutetaan normaalin jäsenmaksun lisäksi liittymismaksu(-t).